wiee hoooo :)

En mycket glad jag idag, gick skamsen med svansen mellan benen in på gymmet & föklara att mitt gymkort var puts veck! Men de va inte Pamela som fixa me det utan Magnus, & han va lite "busy" så jag ställde mig på cross trainern i 20 minuter :) sen kom Magnus & jag föklara läget & han sa att han skulle fixa kortet åt mig under kvällen där.... Sen satte jag mig & cykla i 10 minuter, sen gick jag in på Stepen 1 timme, sen power 1 timme sen sprang jag ut till recsptionen! & Magnus hade fixat mitt kort! Skitsnyggt! dom har gjort om det! :) döläckert!  Fråga vad han skulle ha för kortet, men jag fick det GRATIS!! :D Hur snällt va inte det! :) Vet ju att det ska kosta igentligen så.. men jag är ju fan där så ofta så de va säkert därför jag fick det gratis.. jao jao sen gick jag på core 30 minuter.. som om inte allt det hade räckt?!!??!? nä jag ställde mig på löpbandet & sprang 10 minuter oxå! haha sen lyfte jag lite skrot i 5 minuter sen kom jag på att jag skulle in på ica!! så det va ju bara att springa!! va på gymmet mellan 16.50 & 20.45  de e inte illa pinkat! men jag hade så energi! har ju inte tränat på ett x antal dagar! & ätit så mkt mat hela helgen & idag!! jag är fortvarande pigg! kanske tar en promenix sen? får se :)
Ciao! nu väntar duchen & flingor & banan & smörgås me skinka & ost & keso & grönsaker :) MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0