trött trött & trött

Idag e jag så trött! Jaha denna dag såg väl nästan ut som vanligt.. jobba till 14.15.. Sen for vi ner på Kaffestufan & fika.. Jag & Siv & Elisabeth & Åsa.. man kände sig ju lite ung! eftersom den ena är 36 & dom 3 andra e 50+!! haha
Får väl se va som händer nu på jobbet när vi splitras! kanske min sista vecka nästa vecka på ett tag, sen lär man ju hitta ett annat jobb!!
Stina kom ner & vi traska runt lite på stan.. pröva typ 100 par skor var! haha klämde på oss massa olika roliga skor i alla möjliga storlekar så stog vi & skratta! *asg* kul hade vi iaf! hitta ett par snygga "replay" skor för 499 (ord pris :898) & det var ett par sommarskor!! skulle man betala så mkt pengar för en klack?? haha sjukt att betala så mkt för ett märke när de e så lite skor! men snygga va dom verkligen!!
Middag bestog av en halv baguette me ost & skinka & grönsaker.. 1 glas juice & en stor näve med nötter! orka inte bry mig om att laga nå mat idag!
Lukas ligger här i sängen & sover... stackarn e sjuk! & vad ska jag gö dÅ?!?! Ska jag åka ut till Kajsa eller ej?!? dom ska ju äta kl 7 ett helt gäng & jag e bjuden! & jag klagar alltid på att jag aldrig har nå kul att göra!?
men jag vill ju inte bara lämna stackaren här helt själv..
Jag ska ta & tvätta lite tror jag.. har dammsugit iaf! :) fan va snyggt & rent jag lyckats hålla *STOLT*
kanske skriver en rad sen! men just nu händer det inge kul!
tack och hej!
image97
haha gammalt flummkort från i somras i provhytten på åhlens!
saknar dig Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0