Tjohoo!

Ny dag idag! låg kvar i sängen till kvart i elva.. usch hur man vänder på dygnet lätt alltså! käka frulle direkt.. men redan efter 1 timme va jag hungrig & ställde mig & laga lite "pasta" sås med 2 paket bacon + en stor lök & grädde, fast jag hade Bulgur till det nu, vilket är helt nytt för mig. Det smakade helt okej! Vart 1 matlåda oxå! :)
Sitter här & tråkar. Har iaf gjort nå nyttigt idag & det att jag ringde till Christina på Arbetsförmedlingen & boka ett möte. 6 FEBRUARI!!!!!!! Det va hennes första lediga tid! SHIT! måste lixom hitta ett jobb snart! Eller ska man börja plugga? åå SUCK jag vet inte nå vad jag vill just nu?!  Det finns massor jag vill göra, men allt ska ju kosta pengar & jag vill inte behöva ta lån.. måste fundera lite mer..
Sitter & väntar på att klockan ska ticka på lite mer! TOKA har ju infört Aerobics igen :) WIIE men det börjar inte förens kl 18! sen ska jag nog på Body pumpen kl 19 Sen om jag orkar ska jag stanna kvar det det nya passet som heter T-flow. Och det är helt nytt för mig, skulle va kul att pröva & se. men det beror helt på hur pigg jag är sen :)
Har ju redan kört 5 pass på 2 dar! + vart lite i gymmet så..:)   Börjar äntligen se lite resultat på mina armar så :D WIIEEE man blir så inspirerad & glad! & jag har inte ätit godis på typ 3 dar nu! ÄR SÅ JÄVLA STOLT!!! *asg* det är typ rekord! & jag har inte ens luktat på en öl i år! fan dricker ju aldrig längre, har inge behov! Trivs bättre nu :)

              image120


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj va du tränar sötis :)

2008-01-16 @ 20:58:53
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0