Telesamtal :)

jocke från Sandviken ringde precis! :) Killarna som hyrde lägenheten förra året ville ju hyra iår igen! han tyckte det va tråkigt att jag flyttat för dom va ju så nöjda förra året & vela så gärna bo där igen.. *snyft* & nu kommer jag ha Tilde på vasaloppsveckan så då orkar jag inte hyra ut nå.. Annars hade det ju vart perfekt :) Saknar gamla lägenheten nu ju! WOW me pengar man hade kunnat tjäna på att hyra ut den!! Fast det kan jag ju här me, men orkar inte krångla till det igen.. Så himla mycket som man ska fixa med för att få det bra, NEJ TACK!

Kommentarer
Postat av: maria

Du tävlade väl hoppas jag? =)

Vi kan inhysa folk i vår lägenhet på Finnsnäs om det behövs =) Du får gärna säga det till dem =)

2008-01-13 @ 23:19:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0