Stor stolt & stark :)

Gissa vad jag nyss har gjort?? Jo jag har nämlign tagit mig en 15 minuters promenad följt av 1 timmes träning på gymmet :) Jag e stolt.. precis duschat & nu lagt mig åter på sängen.. AAAA e inte 2008 gött så säg?!? :) Så nu behöver jag inte ha dåligt samvete ifall jag missar morgondagens träning ifall jag & Kajsa skulle hitta på nå :)
Men på Torsdag jävlar e de POWER & de tänker jag då rakt inte missa :) nä nu ska jag träna bort mina extra kilon jag lagt på mig.. Ska försöka ut & gå mkt oxå.. Är nån sugen på att ta en promenix så hojta till! Så kan vi ta sällskap.. Hmm.. kom på att hur i hela fridens namn ska jag kunna somna nu?!? JAG E SÅ PIGG!! Skulle kunna ut & gå igen! men kl är 22.15 & jag ska upp om 7 timmar & 45 minuter.. Jag brukar vilja sova 8 timmar, men det vet jag ju redan nu att jag INTE kommer få göra!! men jag kommer säkert inte kunna somna före kl 01.00! dum idee att träna så här sent! Men så himla skönt att ha gymmet för sig själv :) DE E GULD VÄRT! Ska se om jag hittar nån bra film så får jag se på den då...IM HAPPY! ARE U HAPPY??
over and out!
Tack och hej leverpastej!
image95

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste också komma igång med träningen nu! Grrr, tro om jag ska cykla till praktiken i morgon =P

2008-01-01 @ 23:44:40
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: mamyleine

Jag orkar inte ens tänka på träning för tillfället *hehe*. Jag har en slappis period men sen går de några veckor så får jag träningsperiod och tränar massor i stället.

2008-01-04 @ 19:44:22
URL: http://mamyleine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0