Onsdagen 23 Januari..


Jag & Tilde åkte & hämta Carro, stannan till på matekonomen & handla semlor & negerbollar, & choklad rån & bananer & äpplen :) MASSA FIKA!
Sen åkte vi ner på badhuset & lekte lite :)

Sen träning, 1 timme Aerobics & 1 timme T-ball! haha vi va så många på passet idag så bollarna räckte inte till! så  jag fick ligga fram & visa hela salen en öving på bollen! Så under en hel LÅNG låt låg jag där framme! självklart den drygaste låten på hela passet! när man ska ligga på golvet & ha rumpan i luften & dra bollen fram & tebax med fötterna. Satte inte ner röven en enda gång i golvet! & jag höll på att dö i kramp! den e så drygt! men de e min favvolåt så! DE E BARA ATT BITA ihop för det känns så bra efteråt! Ler lite stolt åt att hon alde mig till den låten :) har fått ganska mycket beröm för att jag e så duktig på just den låten så!! *SKRYT SKRYT* hahaha :)

Nu middag & ducsch! sen film :)

Såg ju "dumplings" igår,  i liked it! :) Japansk film som jag såg me engelsk text. dom käka typ "foster" inbakat i maten, allt för att hålla sig unga & fräscha i hyn! VERY GOOD MOVIE :)   Tillaga en 5 månader människo foster är väl inte direkt min favvo måltid lixom!! haha den va inte så grym som den låter! uten mer att man rös när dom stoppa in maten i munnen & tugga! BLÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuu va söt film :D

2008-01-25 @ 18:44:53
URL: http://mizzsunshine.blogg.se
Postat av: mamyleine

GU va stor hon är ^^, . Hon och och William har bara träffats en gång och då var dom bäsar liksom :-p .
Har filmer i galleriet på lunar om du vill kika på Will. Är madde alltså :-p

2008-01-25 @ 22:46:24
URL: http://mamyleine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0