Måndag...

Jobbat & slitit me Elisabeth :) jobbat på som FAN!
Busat me Lukas & Tilde... Sen va Lukas lite barnvakt :)
Jag har nämligen vart & tränat :O)
Mitt Step pass vart inställt p.g.a sjukdom :( så jag va i gymmet & träna 1 timme, sen körde jag 1 timmes body combat & sen 30 min core :)   i feel great! hem & slänga sig i duschen! svettig som en gris! & sen slängde jag i mig en STOR portion me korvstroganoff & makaroner! Va SÅ hungrig! :)
Och nu ska jag hitta nån bra film & krypa ner & se på den! har så mkt sömn att ta igen! somna så sent igår .(
Sen vakna jag arg som ett bi kl 4 imorse av att en jävla PLOGBIL åker utanför mitt fönster så jag tror hela kåken ska rasa! Och sen dess har jag inte somnat om!!! MORR!
Ska personligen ut & slita ut föraren ur plogbilen om den kommer imorrn igen! usch va hänsynslöst mot mig som behöver sova!! hahahahahahahah :P
image101
Hitta ett kort på oss kusiner, och jag funderar på vad de e vi tittar på??? hmm??
Ska träffa Annso på onsdag :) Ska bjuda henne på en liten hej då middag, jag Annso & Tilde.. men måste bara komma på vad man ska laga till den kräsne kusinen!! haha *host* *host* :)
Nu ska jag se film! CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Faen va du tränar på duktigt ;P

2008-01-07 @ 23:06:39
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Lena

Hej Anna!
Helt imponerad av hur du tränar =)
Ha en trevlig middag med Soffan ;)
kramisar

2008-01-08 @ 08:57:14
Postat av: Annso

Gu va du tränar kvinna. :) Funderar på å komma idag ist, ska ringa å prata med dig sen. Skulle åkt till Vansbro en vända imorrn tänkte jag.. Jaja, ringer sen! älskar dig

2008-01-08 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0