Löve my sweet Stockholm :)

Lägger in massa bilder.. en bild säger ju mer än 1000 ord så :) Men fick inte me mormor på nå kort! måste ju tillägga att jag träffa henne :)
Åkte ner me Zandra.. sen träffa vi Carro.. Vi 3 hade skitskoj verkligen :)  sen hade jag lite "date" me Malin :) Världens sötaste Malin ,skittrevlig tjej :) Verkligen helt underbar, kändes som vi känt varann hela livet typ! *blink blink*
                     
Fick tyvärr inge kort på min semla & min enorma godispåse eller mitt åksjuke illamånde! mådde verkligen piss på resan hem! BLÄÄÄÄ jag drack bara 3 glas vin ;) hehe
Shop till u drop! NOT! handla 1 par skor :) 100 spänn bara :) 1 träningsbyxa på inter sport & sen 2 toppar på Gina :) ALLT PÅ REA! :) BILLIGT vart det :P     vinet me! 34 spänn för ett stort glas! WIIIE tror jag flyttar ner :)

Kommentarer
Postat av: Annso

haha, hörde ryktas om att du vart lite fuller!? :p

2008-01-31 @ 01:03:10
Postat av: Malin

Asså jag älskar dej gumman!!! :D Du e bara helt bäst. Faasen va roligt vi hade.. synd att tiden gick så fort bara :(
roliga kort,.. tihi.. va semlan god? :P haha.. puss puss

2008-01-31 @ 16:43:47
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Maria

Yeeees, den var kanonbra, har fått höra att jag är så himla brun och då har jag bara smort in mig två gånger (på en och samma gång) =P
Tack! Ja hon blev ännu vackrare än vanligt =) Hihi så roligt att göra förändring på andra =)
Jag kommer öppna salong i Mora i april så då får du gärna komma till mig om du vill =)

2008-01-31 @ 17:08:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Grannen

Ja nog fa hade vi skoj!! Men när hann du knäppa alla kort! HAHA

2008-01-31 @ 20:57:03
Postat av: Jane

Lika galen som vanligt ;)
Känns som det e dax för en fest eller 10 snart :D
Puss gumms

2008-01-31 @ 21:12:26
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Elin

Söööööta bilder :D Allt bra med dig då? :D *puss puss*

2008-02-02 @ 21:41:49
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0