Lite nervös...

Jaha då har man nyss klivit ur sängen & ätit frukost! Och klockan är 2 minuter över elva!! Jag e van att nästan äta lunch vid denna tid! Har sovit så mt så jag ännu tröttare än jag brukar..
Idag kl 18.00 Ska jag på mitt första spinning pass & jag e nervös! Jag kommer inte palla att sitta & trampa en en cykel så länge!! Men jag har ju Maya me mig! haha hon får peppa mig lite! Men först har vi 1 timmes Body Combat.. & sen efter Spinningen så har vi ett möte me Magnus.. Ska göra om mitt privata träningsschema som jag använder ute i gymmet.. Så det blir ju lång dag på gymmet idag me :) Men va fasiken ska man gö när man bara är hemma & inte gör ett piss!! I NEED A JOB!

Kommentarer
Postat av: Malin

jesus va du tränar! :O
Du komemr ju få värsta
bodyn ;)tihi.

2008-01-15 @ 16:32:46
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0