Holy crap! :P

Im so dead!! urk! helt slut! Somna halv fem imorse! klev ur sängen halv tolv! käka frulle, sminka mig lite, satt vid datorn & pilla i mitt nya BUNTU! haha sen käka jag lunch.. sen satt jag vid datorn igen! sen åt jag frukt & gick till mitt andra hem! TOKA., körde 30 minuter Spinning, 1 timme POWER ,åt 2 kiwi & sen stanna jag kvar & körde 1 timme Body Combat! sen gick jag på Ica & handla 2 bananar & 1.5 liter mjölk!
Gud va nyttig jag har blivit! *asg* titta inte ens åt godishyllan!  :)
Sen gick jag hem! men på vägen hände en olycka! jag tappa bananen mitt i vägen! haha sen kom en bil så han fick lov att stanna för jag skulle ta upp min banan! *asg* Och nu sitter min banan här & ser ledsen ut me massa skrubbsår! så jag ska nog göra slut på hans lidande & äta upp han!!
Jag är oerhört kräsen när det gäller bananer! dom ska nästan va mer gröna än gula! & inge brunt alls får det va på dom! jaqg gillar när dom e halvt omogna! men den här jävlen e ju fasiken skitful! så nu äter jag upp han som förrät! & nu ska jag gå & steka lax! och äta middag! & sen duscha!
Snacka om att jag vänt på dygnet totalt! min middag beräknas vara klar hmm?? kanske kl 22.00 när alla normala går & läggar sig! sen om ni vaknar mitt i natten så kan ni ju tänka på mig! för jag kommer väl att sitta här & trycka på dessa eländiga tangenterna tills dom trillar av!
IMORRN KOMMER MIN STORA BELÖNING!!! :) WIIIEEEEEEE SEMELDAGS!! ska trycka i mig så mycket semlor så det sprutar grädde ur öronen!! det är jag då värd efter denna vecka! har ju redan gått på 11 pass på 4 dagar! + lite i själv gymmet... de e inte normalt! men sen är inte jag normal heller så de e lugnt :)
Adios!
image121

Kommentarer
Postat av: Elin

Du om nån behöver inte tänka på sånt snyggis ;)

Ska helt klart hojta till om jag hör nått om jobb o så. Är det något speciellt jobb du skulle vilja ha och vad kan du tänka dig att jobba med? :)

Med mig är allt kanon och med huset går det bra. :) Så himla skoj att fixa! :) Allt bra med dig då? :)

Puss puss puss

2008-01-18 @ 11:36:31
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Therese

Va fin sidan blev=) hehe.. vad har du för dig imorgon?
kanske skulle kunna hitta på något ? du kan ju höra av dig om du läser de här.. I have no money..jag är bankrutt o inga pengar så jag kan ringa..Vi får se om vi hörs helt enkelt. Puss

2008-01-18 @ 19:41:43
URL: http://therror.blogg.se
Postat av: MAlin

HAhaha.. stackars lilla banan asså ;P
Du e så rolig gumman, skrattar varje gång jag kikar in i din blogg :D
Hur går de me jobbsökandet då? hoppas du hittar nå.. puss o kraam

2008-01-20 @ 20:51:07
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0