Facebook!

Vem orkar me det igentligen?!  varje gång man ens orkar logga in där har man 50 friend reguest & nu idag hade jag över 450 andra request!!  min hotmail är det jämt nästan 100 mail i allt fran facebook som det står massa skit i.. "super wall" hit & dit & bla bla! vem orkar me skiten! facebook va nog mitt största misstag! BLÄ!! Enda bra e ju att jag hittat några gamla vänner från Stocholm som jag gick på dagis & skolan me :)
Tänk va mycket man sitter framför datorn ? förr ringde man iaf sina vänner.. nu skriver man bara me dom! nä jag önskar att det var det kära 80 talet igen när folk hade ett liv! & man inte behövde bry sig så mycket om allt hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0