Borlänge!

Today for jag & Tilde & Lukas till Borlänge en liten vända..
image130image131



FYND!!
image132
Allt detta värt 2300 kr fick jag för 100 kr! :)
Dom hade ett erbjudande på Lagerhouse.  Man fick fylla enpåse (den blåa uppe till höger) med hur mycket man vela från reabordet & sen stänga dragkedjan & betala 100 kr!  haha jag packa min första påse så full så dragkedjan pajade så jag fick byta väska & packa om den lite smartare! haha Stackars kassörskorna idag! för dom fick lov at öppna allas påsar & knappa in ALLT! så jag har ett kvitto på nästan 1 meter därifrån!
Nog för at det mesta är skit! men ändå! haha 100 spänn ingenting! Jag har flera varor däri som kostar 100 kr st!

Sorry för texten här mn får inte bort det:)

 Varför ska man hitta så mycket snygga kläder & skor när man inte ha råd att handla nå?!?!?
Hitta hur mycket som helst i alla affärer!! men men :(
Måste erkänna att jag handlat lite som jag ABSOLUT INTE borde ha gjort! men men :(
Tilde fick iaf en ny Jacka!
och jag 2 par skor & "lite" till!!
PANK PANK PANK!!
Hmm & det är den 26:e haha bara 1 månad kvar till löning då! BRA JOBBAT AV MIG!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

fyfan va avundsjuk jag blir. jag ÄLSKAR lagerhaus.

2008-01-27 @ 21:01:10
URL: http://ssandy.blogg.se
Postat av: Malin

ååh vad kul gumman!! :D Men har du mitt nr ?? JO allt e bra,. men är bara så trött just nu..ska gå till jobbet om 20 min :/
Mår du bra sötis? :)PUSS PUSS!

2008-01-28 @ 06:29:31
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0