Arbetsförmedlingen = skitställe!


Tog en klöapp & fick komma in nästan direkt, smidigt & bra tänker jag...
Talar om att jag är arbetslös f.o.m idag. Det ända gubben säger är att det är bra att jag talar om det & ber om mitt personnummer så han kan skriva en notis om att jag va dit!
Så thats it! Där va han på väg att sluta vårt möte! Han berätta ingenting & fråga ingeting?!??! Jag vart skit irreterad!
Fíck NADA hjälp! Vad är det för skitställe lixom?! SUCK!
Såg dock att det låg en hög med papper om ett informationsmöte med addeco & manpower på hans skrivbord & fråga om jag fick ta en lapp, "Ja det får du väl" det va svaret jag fick!     Såna där människor ska inte jobba på såna där ställen! Att han inte fått sparken! SHIT! Nä jag ska ringa & boka möte me Christina som jag brukar ha, tyckte hon va slapp på allt!  Men denne herrn förvåna mig så mkt! Nu är det ju nästan så jag kan skratta åt det men stackars svenska folket som får så kass service från Arbetsförmedlingen, inte undra på att man inte blir peppad till att skaffa ett jobb!
Denna gubbe sa lixom inte ens åt mig att söka nå jobb eller leta efter nå annat?! SKÄRPNING!!
image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0