a little bit today to..

vart en snabbis på gymmet. 15 min cross. 15 min cykling & 10min  rodd.mm måste ju va hemma & va seeeg & trött så jag somnar i tid, ska upp 05.00 imorrn! WIIIEEE huvudstan here i come!
Längtar så! har iaf snackat me Malin på msn nu! verkar som vår date blir av iaf :D *längtar*
Zandra & jag ska ha så kul på bussen! haha kan man förresten ha kul på en buss?  haha
måste göra lite picknick! packa kamera! välja kläder! ha rätt smink! vill inte ha för mkt kladd, då hinner det bara bli äckligt innan man e klar!
Ska förhoppningsvis hinna se mormor en snabbis :)
Rebecka e sjuk så hon kunde inte.. Madde har jag inte fått nå gensvar från än..Pamela har jag inge nummer till :( inte jannika heller :( fan inte sett dom på 10 år nu tror jag! *suck*
jaja huvudsaken är ju att inte ta med så mkt skit i väskan! för man ska orka gå & bära på den hela dagen! Ska man ens ha en väska? kan ju ha allt i jackfickan :) lite smartare :)  jaja ska slita mig från datorn ett tag nu & fundera vidare på mina bekymmer :)
PUSS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va roligt, vad ska du dit o göra?! :) Idag har jag jobbet, sen varit på stan och shoppat o kollat in en massa inredning :)Puss puss sötis

2008-01-29 @ 19:32:34
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: andra anna :D

du träna på toka va?? lär ju träna tillsammans nån gång :D har två till "Anna-kompisar" som jag tränar me där...Anna-invasion på toka ... haahha

2008-01-30 @ 09:21:38
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0