3 januari 2008

Så här har min dag sett ut : klockan pep vid 06.00.. steg upp käka frulle gick & jobba till halv fyra!
Sen hem la mig på soffan 15 minuter.. åt lite mat.. sprang runt & leta lite kläder. Sen gick jag & träna me Maja mellan 17:30 & 19.30 (power & core) sen skynda jag mig hem & där vänta Kajsa.. jag duscha snabbt & bytte om sen åkte vi & hämta Maja & Marcus & åkte till Orsa & bowla :)
Tänk att jag ledde ett tag :P haha sen FÖRLORA jag! haha jag kom sist! FY FAN! men jag fick då en strike! ;) haha
Sen åkte vi hem & jag & Kajsa tog en promenix.. & nu e kl 23.31 & Kajsa ska åka hem & jag ska se klart Mr brooks idag! hann bara se en liten snutt igår innan jag somna.. Så jag antar att jag kommer vara lika trött imorrn som idag!! fan sover ju ca 5 timme/natt just nu :( Vem kom på att dygnet bara ska ha 24 timmar?!? Jag hade behövt 30 timmar för att hinna me mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Malin

jävlar vilka dagar gumman! va du hinner me mycke.
själv har jag bara legat hemma i soffan , kollat filmer, ätit chips ... knappt vart utanför dörren :P

2008-01-04 @ 01:41:58
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Malin

föresten! :) har ett filmtips: "vacancy" med b la Kate Beckinsale. Faktiskt riktigt bra, o spännande horror/ thriller.

2008-01-04 @ 01:52:56
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0