2oo8

Första bloggen jag skriver i år.. kl är 01.00 & jag har redan legat här i sängen ett tag.. Detta nyår har varit lugnt & skönt & trevligt.. Ska bli så skönt att vakna pigg & glad imorrn.. Stackar alla BAKIS människor! vilket lär vara typ 90% av befolkningen!
Jag slänger in kudden här. God natt JAG E SÅ TRÖTT..puss puss  ZZZzzzZZZzzz.........
image90



Har många många fler kort från kvällen men nu rullar ögonlocken ner.. orkar inte fixa in fler nu.. kanske imorrn.. Natti sweet dream & tack för alla söta sms jag fått idag! sov sött nu Sverige
ZZZzzzZZZzzz
ZZZzzz
ZZZ
z
...

Kommentarer
Postat av: Malin

myysigt... själv e ja smått bakis idag :P

2008-01-01 @ 19:27:31
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0