2 Januari 2008

pip pip pip lät klockan 6 i morse! Gick upp,åt frukost gick & jobba.. sluta 15.30 gick hem & bytte om. Gick till gymmet i 55 minuter sen hem & mötte upp Kajsa. Inter sport nästa! Handla nya träningsskor & ett par handskar :P
Sen käka jag middag.. kyckling file & makaroner & sås. det funka(skramla ihop rester) sen åkte vi upp till Maggan en vända & sen willys nästa! handla en STOR ostkaka :)
Så nu har vi delat på den & ätit grädde & jordgubbsylt till! Onyttga ANNA!!! haha
Sen har vi lagt en ansiktsmask :)
& nu tittar vi på 40 days of night & dricker the :) Hde hellre ut & promenerat men Josh e ju så snygg :) hihi
Sen får vi se vad vi hittar på för galenskaper efter det! kanske sova?!? haha
jaja. Jag såg halva "mr brooks" igår innan jag somna.. Den e jäkligt bra! Ska se klart andra halvan idag sen innan jag somnar.. Är ju ändå snart helg så man kan ju orka va vaken lite extra länge dom här dagarna :)
Nä nu ska jag lägga mig breve Kajsa här igen.. see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0