Virus!?

Jag mår inte toppen.. kan det vara mina 2 tårtbitar & wienerbrödet? eller håller jag på att bli sjuk? Inte ätit nån RIKTIG mat idag... + semla till lunch..men jag borde inte må så här dåligt ändå!? jag e frusen, känner mig tung i huvudet.. Min träning börjar om 48 minuter! Ska jag gå eller inte gå, det är frågan?!   Mitt hjärta säger att jag ska gå! Jag är så glad när jag tränar! Mår som bäst när jag e på gymmet.. Men hjärnan säger åt mig att vara hemma & ta det lugnt! Men jag brukar dessvärre följa hjärtat! så det blir nog träning.. Ska ta en kopp the & se om jag får upp värmen.. Sen blir lax till SEN middag.. fisk e nyttigt! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ingen höjdare att träna om man mår dåligt... hoppas det gick bra och att du mår bättre nu!
Snygg ny header förresten!

Kram

2008-02-13 @ 17:52:00
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0