vad är det här för skit?!

La in en annons! betala med visa kortet.. dom drog mina sista 90kronor! Sen tänkte jag att jag skulle få ett mejl om att det vart klart & så :).. NÄDÅ! då får jag mejl om att kortbetalningen tog för lång tid & att jag får ringa in istället?!? hallå! ska jag betala 90 spänn till eller va är det frågan om?!??! Sen så går det ju inte direkt att bara ringa upp til dom på Blocket, utan fick lov att skicka mejl! men jag behöver lägga in annonsen nu!! Inte om 5 dar när jag får svar lixom! för vägrar ju betala 90 spänn till! en sak om det hade vart 10 kr eller så.. IRRETERAD TILL MAX!


Kommentarer
Postat av: Johanna

störande :S

2008-02-10 @ 15:43:30
URL: http://johaaa.blogg.se
Postat av: steffi

svar: tack (fast de inte va mina:P) jo jag har också svårt o hålla dom långa, i värsta fall kan man ju alltid fixa lösnaglar;) ha en bra dag du med!

2008-02-10 @ 15:51:48
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0