Träningsvärk!

Jag fattar inte! har sån extrem träningsvärk så jag tar mig knappt ur & i soffan! haha skyller på den där Aeroboxen i går! Hoppas bara den inte blir värre nu när jag tränat dubbelt idag :/
Ska nog försöka springa till gymmet & köra igenom mitt nya program imorrn :) mit LÅÅÅÅNGA program! som man kan dela upp på 2 dagar istället om man vela....:P
Säger bara en sak! :Arnold Schwarzenegger du & dina muskler kan slänga dig i väggen! here i come! :)
image203
jag är inte byggd för att kunna vara "smal" så då får jag väl satsa på att se lite tränad ut istället då! :) haha men det dröjer nog många år innan allt mitt fläsk blir muskler hahahahaha sen lär man ge fan i allt godis & glass & skit! men jag är en riktig godisråtta & det står jag för! :D hahaha
men har iaf blivit bredare över axlarna, fått lite muskler där.. börjar fan se grövre ut upptill nu.. orkar inte bry mig om att träna för att "bli smalare" nu tränar jag för det är kul! det ger en kick! kul att utmana sig själv genom att stänidgt försöka lägga på lite extra vikt! & det ger en kick! :) wuhuuuu om 10 år så är jag Arnold!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0