Sivan :)

Siv ringde för en stund sen :) För er som inte vet så är siv min gamla kollega, Vi va 4 st som jobba ihop & sen vart alla arbetslösa..Men nu ringde hon & vi alla 4 i vårt gamla gäng ska träfas imorrn kl 10 & gå ut & fika! :) Vad glad jag blir :) WIIIE! Kan ju gissa själv att jag kommer klämma i mig en semla kanske?!? :D haha :)
Är det många som tjänar pengar på sin blogg eller?
Vart precix medlem på xanox nånting? Men jag fattar ingenting?! Så jag kommer väl fortsätta att sitta här 10 timmar per dygn utan att tjäna ett öre.. har ju inge liv ändå just nu så!... over and out :)

Kommentarer
Postat av: Dragana

Från vad jag har förstått det så kan alla tjäna pengar på sin blogg, men väldigt få som faktiskt gör det. :/

2008-02-19 @ 21:30:20
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0