REPOTAGE: Hemma hos mig!

Då jag har fått önskemål om att visa hur det ser ut hos mig så lägger jag in lite kort här. Korten är bara snabbt tagna, sprang runt & knäppte kort medans jag stekte pannkakor, så de e inte jättestädat & vinklarna är inte perfekta osv.. men på ett ungefär så bor jag så här :)

kök:    sen fula toalettdörren! sen kommer då badrummet! Som nu ser ut som ett kaos, då jag fått lov att dra fram tvättmaskin för dom skulle besikta fjärrvärmen, annars har jag tvättmaskin bakom väggen som e bakom spegeln, har tyvärr inge bild på det & sen har jag slängt in alla grejer i duschkabinen här:

sen kommer man ut i vardagsrummet från köket och det har vi här : Tilde ligger i soffan. sen skymtar man data rummet i bakgrunden..  

Hall nr 1:   min hall e asful & inte klar, sen har jag kyl & frys i hallen ja! för få inte plats me det i köket..

hall nr 2: bilden tagen från vardagsrummet : Kliver jag ut genom den dörren kommer jag direkt på trottoaren den dörren är 1m från vägen!!!!

Tildes rum:  sen har jag mitt rum på andra sidan hall nr 2 igen:... Mitt rum:  
Sen har vi mitt data rum som ligger bakom soffan: .. Sen från data rummet kommer man till min omgjorda klädkammare (va ett tomt rum förr) mn de e långt ifrån klart.    Så nu ser ni hur jag bor :) haha detta var väldigt rörigt. jag har en knasig planlösning. min "lägenhet" är ju en gammal affärslokal så. har ju vart skomakeri, slakteri, elbyrå, kontor.. men nu bor jag här :) Mitt badrum har lixom vart kylrum förr när det va slakteri!! sen har jag haft en stor golvbrunn mitt i golvet i vardagsrummet.. men den täppte vi igen innan golvet lades in :)
Då får jag tacka för mig & hoppas jag får se hur du bor nån dag !

Kommentarer
Postat av: jessiie

mysigt :)

2008-02-08 @ 20:58:46
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Gud va fint hem.. får man flytta in :D

2008-02-21 @ 00:09:59
URL: http://majjah.blogg.se
Postat av: Linn

Men det är ju jättekul med lite knasiga planlösningar. Blir mycket mer personligt tycker jag.

2008-02-22 @ 11:36:21
URL: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0