Jag åt upp hela jävla kycklingen!!

Ni som läste min blogg tidigare idag såg ju min fina kyckling jag gjorde! & nu när jag har duschat & så var jag EXTREMT hungrig, hade ingen lust eller ork att koka nå ris & göra nå sås, så jag la hela kyckling på en tallrik & gick loss med händerna! fileerna först & sen gnagde jag vidare! & nu sitter jag här med överjäst magen & har kyckling ända upp i strupen! de är så torrt på nå vis, fick skölja ner den jäveln me massa vatten. det bara svalpar i min STACKARS mage ....Nå vad gör ni just nu då?
(UPPD) Kycklingen kunde inte tillfredställa mina behov! vart sugen på nå "fetare" så sitter nu med mitt älskade knäckebröd, sånt där rutigt & brer massa smör på!! det är fan godare än chips! I LOVE IT!! är så svag för smör med knäckebröd :) MEN DET MÅSTE VA DET RUTIGA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahaha! Vilken bild jag fick i huvudet nu =)

2008-02-11 @ 21:41:55
Postat av: Martin

japp knäckebröd är gott. Det får bli ens räddning när maten är äcklig i skolan!

2008-02-11 @ 21:43:14
URL: http://DeContractor.blogg.se
Postat av: sofie

sv: ja, det är riktigt skönt att träna framför allt efteråt:P yes, joggar gör jag varannan dag:D sen går jag ganska mycket med..gym är inte riktigt något för mig:P

2008-02-11 @ 21:46:13
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0