Handväskor!

Okej nog skulle jag vilja äga en dyr & snygg handväska..om jag fick den av nån!  men det skulle ALDRIG falla mig in att gå & köpa en väska för flera tusen!! man har väl fickor i jackan man kan stoppa grejerna i.. eller köpa en billig handväska för nån hundralapp bara.. Fan man super ju ändå bara bort väskorna till slut! *asg* det var ett jävla tjat om massa handväskor hit & dit i alla bloggar jag kika in i just nu.. Finns ju dessutom snyga kopior att handla oxå... Jag är nog ingen väsk typ! men hata mig inte för det.. jag följer inte heller modet & vet ej vad som är "inne" just nu.. det kanske är dyra handväskor? vad vet jag? haha jag är bara jag :)
En sån här hade dugit fint för mig iaf! hahahahah :P
image280

Kommentarer
Postat av: Linda Funde

Tradera är en sjukt bra aktionssajt där man kan köpa märkesväskor mycket billigare än ordinarie pris. De flesta väskorna har varit lite använda, men vad gör de om väskan egentligen kostar 15000 kr. och man kan få den för kanske 400 kr.?! =)

2008-02-10 @ 21:33:24
URL: http://lindafunde.blogg.se
Postat av: Emelinda

Tycker mig känna igen dig, är du från Mora tro?

2008-02-10 @ 21:43:36
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Susanne

hihi tack så mycket =) ja jag får väl visa dig nåndag hur man gör i ps ;)

Ja, han är snart 9månader, går för fort.. snart är han ju stor :)

Hur är läget annars med dig =)

2008-02-10 @ 21:50:49
URL: http://TheodorsMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0