Gillar ni mig eller?!? *blink blink*

Haha kan ju börja fundera lite smått på det ? :)  Slagit mitt rekord igen här  idag :) haft 491 besökare och 1162 sidvisningar :) Jag tycker iaf att det är skoj att ni kommer in & kikar :) & det är ännu roligare när ni lämnar en liten kommentar! :) Nu ska jag pröva leka lite i photoshop & se om jag kan knåpa ihop nå skoj! men jag tvivlar starkt! jag e så talanglös!!
Ska iaf försöka skriva mitt namn då! :) vet ej om jag kan fixa till nå kort... Skulle behöva gå en kurs eller nå om sånt! haha tycker t.o.m paint är svårt! haha
Området mat & godis & film det är MIN grej :) och mitt nya intresse träning :)

Förresten så filmade dom ena passte idag!!  Dom skulle spela in instruktören! & jag misstänker att det förr på så jag kom med i hörnet p.g.a  spegeln för jag stog typ snett mittemot instruktören! hoppas bara inte många ska titta på det sen! såg ju förgävlig ut! haha

nä nu ska jag sluta skriva massa onödigt här! vet själv hur drygt det är att läsa för LÅÅÅNGA inlägg som är totalt jävla ointressanta, precis som det här håller på att bli! Eller redan är!? för jag förstörde detta inlägg för flera meningar sen!! hahaha


Kommentarer
Postat av: Emma

Hah, jag skulle hålla på med photoshop på engelska. Jag fattade ingenting, så det finns fler talanglösa :D

2008-02-11 @ 23:19:20
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: fridah

sov gott när du ska lägga dig, kramar fridah :)

2008-02-11 @ 23:33:45
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0