Denna fagra tös ska skutta i säng nu...

Carro ligger redan i min säng.. haha hon somna nog för ett tag sen :)
Vi måste sova nu! För vi ska upp "tidigt" senast halv 11.. måste äta frulle i tid.. har träning kl 12.. Body pump.. Sen kommer Micke hit me Tilde så ska vi fika. troligtvis semlor eller negerbollar.. Sen ska jag ut till mamma & Agne & äta tårta för han fyller år.. så det blir fika gånger 2!! & jag missbrukar fika så det är ju inte lite jag äter utan MYCKET!

Men sen jävlar ska jag på Aerobics & T-ball :) så 3 pass ska hinnas med imorrn!

har redan gått på 5 pass + 1 timme i gymmet på enbart 2 dagar nu :)
Men som sagt jag äter som en karl! & snart ser jag ut som en karl!

Sweet dreams!! puss på er..
image318
Vilken e snyggast?
image319

Kommentarer
Postat av: sara

svårt, tyckte båda va fina.. god natt

2008-02-13 @ 02:18:35
Postat av: Erik

Tycker du om hattar eller?? tyckte nog den översta vad finast.. fast den andra va fin me.

2008-02-13 @ 02:20:06
Postat av: Anonym

Jag tycker den understa är finast.

2008-02-13 @ 13:03:21
Postat av: Malin

den du har nu!! ;)

2008-02-13 @ 16:16:07
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0