Den här mannen hjälper mig me min blogg! :)

Vi har alltid lika roliga djupa dialoger! haha



/\lmir - 25 says:

kolla nu

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

:)
ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

yes

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

/\lmir - 25 says:

inte bred ?

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

nä! helt perefkt!

/\lmir - 25 says:

goodie

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

helt otrligt nu saknas ju bara nå upptill

/\lmir - 25 says:

yes håller på låaddar ner photoshop nu

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

jag har sett ev visa har en kort liten "pres" på typ 3 meningar om sig vid pres kortet.. vet du hur man gör för att skriva en rad eller 2 där?

/\lmir - 25 says:

ska kika

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

typ bara skriva att bloggen handlar om mitt liv bla bla

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

om du hajar?

/\lmir - 25 says:

Vad ska de stå?

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

jadu?

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

typ nå bra

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

hjärnsläpp

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

men typ att jag heter som jag gör & är mamma tilde 3 år & att bloggen handlar om mitt knäppa liv & lite till?? jag är inge bra på att skriva sånt?

/\lmir - 25 says:

okej

/\lmir - 25 says:

Har ändrat

/\lmir - 25 says:

nästa gång du publicerar något kommer de att komma upp

/\lmir - 25 says:

skrev detta

/\lmir - 25 says:

Bloggen kretsar runt mig och mitt knäppa liv. Jag är mamman och Tilde är dottern.

Välkommen!!

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

haha men det lät ju knäppt!!! haha

/\lmir - 25 says:

haha

/\lmir - 25 says:

vet

/\lmir - 25 says:

därför skrev jag de

/\lmir - 25 says:

du e juh knäpp<

/\lmir - 25 says:

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

hahahahahaha du är ett anis!

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

anus

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

/\lmir - 25 says: :)

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

skitzo hade nog passat mig bättre

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

& senil

ҳ̸Ҳ̸ҳzalina_kҳ̸Ҳ̸ҳ says:

& kamera nörd!

/\lmir - 25 says:

hehe


Märks vad som kommer stå där eller stå kvar där!! haha för jag vet inte nå hur man gör nånting!! *asg*


Kommentarer
Postat av: pelle

du är inte ensam, det är bra svårt att förstå.
ha det

2008-02-11 @ 13:53:10
URL: http://pappaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0