LÖRDAGEN!

Min Underbara älskling malin kom till mig!! Och Robban & HG. mat & duschning & vin öl & Whiskey, tända ljus mm. Hade det så trvligt här hemma :)
Sen drog vi ut på Wasa :)
Lite Bilder:

Malin & jag


Robban HG & Malin


Malin & jag


Robban Hg Malin


Malin & jag :)


Linus jag & Jocke


Vi inne på Wasa :)



Träffa Katta från skolan :)


Jonsson Lukas & jag


Malin & Anton


Jag & Anton

Jag hade verkligen skoj!!! :) Underbar Lördag! TACK FÖR ATT NI KOM MALIN <3 Och tack alla andra underbara vänner :)



Idag Söndag så myser jag me mina älsklingar Tilde & Malin  Vi har ritat & busat & ätit så mkt godis ,choklad, ostbågar, chips, nötter, druckigt Te & Bubelvatten, bara massa mys! :)

<3 massa mys!! Men snart ska du åka hem!! :( SNYFFT!


SEN ÄR DET INTE VILKEN DAG SOM HELST! utan min kära kusin Annso fyller år!! GRATTIS!! <3 Saknar dig! KOM HEM!

Hoppas du får god tårta i Brasseland!! <3


Kommentarer
Postat av: Anno0o

Fina bilder som alltid ;) hihi! Ni ser ut att ha haft riktigt kul!! pusss

2008-12-07 @ 22:10:10
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Malin

<ååhh tack desamma du min fiiina tjej!<3 Du är bäst, o Tildis oxå! hihi så söööt!

Lav juuuu :) PUSS

2008-12-07 @ 23:52:35
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0