GOD JUL!

jag & katten önskar er en god jul!!



Ser ju ut som ett Skatbo i skallen så nu ska jag fixa håret! Ska ha en mysig SPA dag me mig själv!
Klämt i mig en hel BEN & JERRYS glass, jätte go! chokladglass me marshmallows & choklad fiskar :)

MUMS

En stor kyckling baguette har jag fått i mig å! , har massa annat gott att kläma i mig under dagen :)

 För mig så är ju julen över , känner ingen panik eller julstress, bara en lugn hemma dag, ikväll däremot blire nog utgång me mina nära & kära :)

Har redan vart ute & shoppat lite me Maria idag =)


Ser ut som ett skat bo i barret!! här ska färgas & klippas :)

Funderar dock på om man ska se Kalle idag? fast inge skoj själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0