Uppd ang Work out!

Kom till gymmet halv fem så värme dupp lite innan jag körde T-ballen.. det va riktigt tufft idag, orkade inte ta i 100% så att stanna kvar på Combaten va inte ens att diskutera. haha Helt död kände jag mig.. Fick iaf sällskap av Mickan på Bollen..
Sen kommer man in på gården & då står Lina & annso redan på gården! :)
Så skoj att se Lina & hennes stora bebis mage, 2 veckor kvar har hon bara nu :P
Sen när vi går in så satt Caro i min soffa *asg* hon hade inte gått än så de vart ju en glad överaskning :)

Nu ska vi flickor iaf hitta på nå skoj!
Sen senare ska jag ut & promenera lite & sen blir nog bara massa film som vanligt
PÅ ÅTERSEENDE :)
Idag mår jag riktigt bra!  Känns bra allting idag! WIIIE!

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du e som tränar! jaaaa jag me! :D:D

helgen blir det nog lugnt tror jag, men man vet ju aldrig ;) jag e ledig iaf!!

själv då?? pusss

2008-08-12 @ 19:55:47
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0