Skoldag nr 2

Vart i Aulan en hel del & lyssnat på lite olika fördrag & så.... Försökt pussla ihop ett schema! Ingen blir lyckligare än mig om jag får ihop mina önskemål!!! bara hålla tummarna för en del av kurserna har ENDAST 10 platser!! som digital bild som jag så gärna vill gå!! *håller tummarna* samt keramiken är oxå väldigt begränsad! bara hoppas iaf :)
Sen ska jag försöka läsa Samhällskundkap B på distans om det går för jag vill ha Yogan som ligger på samma block! Får se om allt detta går :)

ME TODAY!
Har möblerat & fixat lite här efter skolan, samt vart & handlat lite saker, Va på ica maxi idag vart "självscannings kund" och därmed fick man ju 50 kr rabatt vid ett köp :) Så kunde väl passa på & handla typ ett par vantar till Tilde :)


Har ni gjort nå skoj idag då??



Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas de blir som du vill gumman!! håller tummarna

kramisar

2008-08-26 @ 17:40:10
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0