Regnig Måndag!

Detta har verkligen varit en riktigt jobbig dag!
 Inte nog me att man krigat halva dagen! Ena tv:n har pajat! *morr*  och för att jag skulle kunna träna idag som jag lovat mig själv då fick jag ta me Tilde till gymmet! I normala fall så har ju hennes far ha henne vid denna tidpunkt å det är hans vecka!
men Tilde blir då kvar här minst inatt oxå!
Som vanligt ska man alltid få lov att ändra sina planer!
Så inte blir det nån kvällspromeand! 
Man blir ju inte direkt gladare av att det regnar ute heller!I idag är ingen bra dag :(
vart tog sommaren 2008 vägen? har inte gjort nånting alls i sommar!! :(
Förhoppningsvis så kansk mitt liv tar en vändning mot det bättre snart?
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Va skulle man göra utan sina vänner alltså?


Kommentarer
Postat av: marlene

har du inte fattat det förrän nu???:P jag har skrivit kommentarer till dig flera ggr:P det e bra att du skriver lite så jag har nå å läsa:P hihi ja det måste vi gumman:) saknar juh dig:( puss

2008-08-11 @ 20:37:30
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0