kvällen/natten!!

Jaha då ska man tänka tebax på vad man gjorde ikväll då.. Hmm.. jo jag tog en promenix till Tomtebo till Smångs, Sen kom Lindh & hämta oss. sen åkte vi till Vinäs & hämta Annso + hennes bil, åkte hem till mig & lämna Lindhs bil. Åkte upp på donken där vi alla satt & feta lite!!! jag tog en hamburgare + en Chocolate dream! den e ju så goooooo!!! brownie + glass + choklad sås! MUMS MUMS!
Sen åkte vi runt runt, sen for vi hem till Niklas en vända. Där satt han & Sayan..
Sen for vi till Mora klockan & tebax vart stoppade av snuten!!! Anna fick blåsa samt kliva ur bilen & dom gjorde nå test där hon skulle följa en penna med blicken & fick svara på massa frågor... är tydligen så mkt knark ute nu så dom måste göra andra test.. men de gick ju fin fint :)
Nu har vi precis kommit hem till mig.. Smångs ligger på soffan & glor film & jag & Annso ligger i sängen med varsin dator.. ska nog försöka sova så man orkar upp! Ska ut & promenera om vädret tillåter!!
God natt!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: MAlin

åå den där choklate dream lät ju inte så dum alls! Mums!

Hoppas du får en jätte bra dag hjärtat!själv e jag på väg till jobbet nu..... blä..

puss puussss

2008-08-14 @ 07:05:36
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: marlene

skoj å plugga:) jag har sökt till undersköterska i januari men får se hur det går:P puss

2008-08-14 @ 07:43:56
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: mamyleine

Va kul :D . När börjar du plugga då?

2008-08-14 @ 08:05:39
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0