Insjödagen!

Vi for till Insjön hela ligan Anna Anna jag & Annso & therese.. Poppa musik & sjöng & hade skoj :) Vi kom fram lagomt tills det mesta va slut! *asg* men de va ändå folk kvar & mat stång & tält me musik i & så . Utan de va väl alla uppvisningar som va slut.
Sen va vi på en fest me massa folk.. Hade väl inte så överdrivet skoj, sitta nykter bland massa fulla människor, men dom va så trevlig så de va lugnt =)
Sen for vi hem till Emma & hennes kille så Anna fick tvätta håret & gö sig klar..
Sen dags för PUNEFESTIVALEN!! WOW tänkte jag haha
ACK SÅ JAG BEDROG MIG!! visst väl framme så det va ju massa folk & musik! Men INTE min musikstil. Nitar & läder & tuppkammar & svarta ögon så skulle man se ut! haha så kommer vårat gäng dit *asg* men en killa klappa mig på guvudet & sa att jag va så fin i håret & fåga om jag va "GLAMROCKARE" öh? tänkte jag & undra va F A N det va lixom?? haha verkligen hamnat på fel ställe.. hahaha
Trevligt folk visst, inget emot dom alls :) men inte riktigt min grej bara.. Stannade bara ca 30 minuter där så vid kl 22 tiden kom vi på att vi skulle röra oss mot Mora, men somliga stannade ju kvar!!!
Väl i mora slutade kvällen för alla i bilen som hade druckigt! haha att dom orkade hålla igång är ett mysterium för mig! =)
jag & Anna åkte runt själva & käka lite gratis mat =) 2 hamburgare klämde jag i mig! så HUNGRIG! Therese hade lämnat en öppen vinare så jag fick för mig att jag bara skulle dricka up det lilla =) Börja dricka kl 23.30 va gött verkligen gött=)
Hamna på nån fest & va där ett tag & sen for jag hem =)

Slänger in lite kort :) Nu ska jag se på film me mina flickor & Tilde kommer strax oxå! En dag tidigare än hon brukar & jag hade en dag längre än jag skulle... stackars lilla flicka när folk inte kan sköta det man tar på sig! ska mysa lite me henne =)


Smångan & Therese & jag


jag


Fick av David som han vann till mig =)


Emma & Annso på Punefestivalen



Jag & Jonsson



Jag & Anna :)

Kommentarer
Postat av: marlene

tycker du e så fin i din nya frisyr=) vill oxå klippa mig:D

2008-08-17 @ 23:01:11
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Lupum

shit ligga?

2008-08-19 @ 00:45:18
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-08-19 @ 19:09:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha ofta du var på punefestivalen.. vet du ens vilka band som spelade..?

2009-01-18 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0