WASASTUGAN

Igår vart det utgång! Wasa, gick ut nykter :) men vart nån öl under kvällen.. hade ganska skoj, sen vart det efterfester & Mora klockan & korv med räksallad & hela den karusellen :)
Anna L  Sandra Annso & jag va det som satt hemma hos mig först :) sen vart det bara full fart hela kvällen! Väldigt skoj!
Snälla grannen Anna fick skjutsa runt på oss :)
 Vart en väldigt sen/tidig kväll :)
idag har jag & Annso spelat tv spel i timmar!! Vi e bäst på det!:) DONKEY KONG till supernintendo :)
Slänger in lite bilder

image868
Jag & Sandra
image869
Jag & kära kusin Annso :)
image870
Anna & Annso :)
image872


Kommentarer
Postat av: Jane

Nä det e ju då det är gesunda . hillcross å FEEEST på kvällen. Tänkte om du ska dit och så???
=)

2008-04-14 @ 00:18:54
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Louise

Vilka pinglor! :)

2008-04-14 @ 17:08:44
URL: http://louise1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0