Uppdatering!

Okej min lilla blogg har blivit lidande enormt nu senaste veckorna... Har helt inte tid med datorn just nu :)
Umgås me vänner & leker me Tilde & är utomhus så mkt det bara går :) Sommar & sol & man blir så glad av vädret :)
Sitter enormt mkt vid tv:n & spelar Guitar hero oxå.. Maria har tagis hit sin guitar & 2:an så vi brukar lira en hel del & SKOJ e det :)
Så de e vad jag gör :)
Fått en del elaka kommentarer & dom har jag tagit bort.. passar det er inte att läsa så skit i det.. slösa er tid på nå annat då! min blogg-mitt liv, & jag skriver om mitt liv & det som händer & sker runt det.. ingen modeblogg eller nå annat!
Orka bry sig!
Sluta läs om det inte passar.. Och vissa omogna kommentarer från anonyma skulle jag inte kunna bry mig mindre om!
god natt!

Kommentarer
Postat av: mamyleine

Vilka töntar som skriver elaka saker. Sånt där fick jag massor av i min gamla blogg så la ner den. Den nya har jag aldrig fått det i hittills.

2008-04-28 @ 06:13:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Melinda ( den enda i Hjo! )

guitar hero är ju kul! =) Vilken nivå spelar du på? Själv är jag på medium och jag missar hela tiden. xD

2008-04-28 @ 17:37:31
URL: http://pindilusen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej gumman! miss u:/ Fått också maaasssaa sånna kommentarer. folk me tråkiga liv vettu :)
Kommer du in på msn någe? Hoppas du mår bra ?? puss pusss

2008-04-29 @ 06:56:18
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Anna....jag trampade visst på en öm tå...och tro mig ...det var inte meningen att göra dig arg eller ledsen,jag menar det.Jag vill påminna dig om att det stod faktiskt att du ville ha kommentarer, du älskar att få såna skrev du...nu undrar jag om min kommentar inte passade sig därför att den inte bara var av positiv karaktär..I så fall tycker jag att du skriver det nästa gång..att du bara vill höra bara saker om dig själv...jag trodde du var så erfaren i ditt bloggskrivande att du visste att människor inte alltid tänker som du,och att folk kommer att skriva saker som du inte gillar och håller med om...för om du nu ska fortsätta att delge världen ditt och andras liv hoppas jag att du kommer att kunna vara öppen och ödmjuk för andras sätt att se på dig och vad du skriver också...Det måste väl ändå vara därför du har en blogg ???Man kan lära sig mycket om sig själv om man vågar lyssna på andra....Lycka Till Anna / Undrande journaliststuderande...

2008-04-29 @ 17:47:26
Postat av: Elin

Hej babe :) Läget? :) Puss puss

2008-04-29 @ 22:25:42
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Lena

Hej Anna!

Vill bara säga kämpa på och sköt om dig och Tilde.
Tycker du är en supermamma och verkligen ägnar dig åt henne.
Värre är alla lattedrickande mammor som sitter på fik utomhus i värsta avgaserna(Stockholm)hur kul har dom barnen det?
Massor av kramar...Lena

2008-04-30 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0