TANDLÄKAREN!

OJ OJ! Skulle till tandläkaren idag & laga hål!
Va så nervös så jag trodde jag skulle dö! men fick så mkt bedövning så det gick bra:) 
Vi tittade på mitt bett & allt som jag har lite problem med, hon tala om för mig att det gick ju att fixa genom att gå till Tandregleringen, men då ska jag ur med ett par tänder & fixa vrida runt i munnen! Dessutom hosta upp ca 20 000!!!! Får nog gå runt med min trut ett tag till! :( Hon slipade iaf ner mina framtänder lite lite & runda till kanterna, jag har ju bitit sönder lite i tänderna  p.g.a  tungpiercingen, som hon rekommenderade mig att ta ut.
Hon har borrat & borrat & borrat i min tand vi drog över 20 minuter på den bokade tiden!!! Fick så mkt bedöving idag att jag va bedövad upp till örat!! & den har hållt i i över 4 timmar!! men med min tandläkar skräck hade hon inte fått sätta borren innanför munnen om hon inte maxat bedövningen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0