STATISTIK

Kika in min statistik idag. Inte gjort det på länge nu...Är ju inte så aktiv längre som ni kanske märkt.
Snacka om att den har SJUNKIGT enormt mycket...Har ju varken ork eller lust eller tid att spendera alla dom timmarna på bloggen längre som jag gjorde förr! Nån gång kanske, men inte som de e nu..
1:a kortet är dom senaste veckorna.  2:a kortet är för ca 1 månad sen.
image846 <--nu/förr-->image847

Hade ju ca 550 dagliga läsare förut.. och nu 70/80.. låter ju "lite" om man jämför.. men sen tänker jag ändå att det är väldigt många som följer mitt liv ändå! VARJE DAG! Tycker det är jättekul :) Skulle vilja veta vilka alla ni är?! lämna gärna ett spår, en liten kommentar, vad som helst :)
Alltid kul med kommentarer, men ni har blivit så snåla på dom! SKÄRPNING!! Ni va bättre förr :)


Precis ätit upp sista pajbiten. Fick lov att göra ny vaniljsås till den.. Det är ju vaniljsåsen som e god!:) Äter typ vaniljsås med paj :)
Har verkligen legat på latsidan när det gäller träning denna vecka!
Ska ta nya tag nästa vecka. Då finns det inga dumma ursäkter längre!
Skulle vilja fixa till mitt hår på nå kul sätt oxå..hmm.. tänker så de knakar!..Men vet ej hur jag vill ha det längre, klippa? färga? raka av allt kanske?? har ni nå förslag?
Nä nu blir det ett GLAS the här igen :) MUMS!
Ska se film om en stund tänkte jag
27 dresses eller the Orphanage står det emellan.. Har ni sett nån av dom?!

image848
Skålar denna kväll me mitt THE! :) jävla tjat om mitt gröna citron the :)

Kommentarer
Postat av: Nina

27 dresses är jättebra! =)

2008-04-05 @ 23:15:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Olessia

svar: av mitt ex för ca 3000 kr tror jag. Fick billigare för att jag var hans flickvän :P

2008-04-05 @ 23:41:30
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: wooltiti

Kikar ju in då och då..

2008-04-06 @ 02:16:57
URL: http://wooltiti.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! tack ska du ha :) Allt är bra med mig, med dig då?! puss

2008-04-06 @ 09:28:48
URL: http://ssandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0