Måndag natt!

Klockan är 01.17 dricker mitt sista glas the för denna dag :)
Hockeyn va underbar :) GO MORA! 5-0 WIHUUU! :)
Fick nå "vänner" på hockeyn..trevligt folk iaf!
Stämingen på TOPP när det gick så bra för mora:)
image865


Tog nått kort men dom vart misslyckade :( Här är en av dom människorna me på iaf(gör en hemsk min!)image864


Sen gick vi hem till Zandra där de redan va massa folk :) detta är bara några få av oss..
image862

For till donken en vända oxå, & träffa min bästis :) måste fråga om tillstånd innan jag törs lägga ut kort :)


 sen for vi till Isunda en vända jag & min kära <3 haha
image863

Nu är klockan 01.26 ska ta sista klunken av mitt the & borsta tänderna & hoppa i sängen :)
Är så beroende av mitt the!!! SHIT! ABSTINENS BESVÄR! hahaha
GOD NATT
puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Lika vacker å söt som alltid gumman! Gillar din rutiga skjorta, vill oxå ha en liknande!! kikade efter dej på msn nu.. men du va inte där :( snyft! :( hoppas du har de bra iaf... puss puss

2008-04-09 @ 20:57:31
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Zandra

Hahahahahahahaha

2008-04-10 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0