Jag ser det snöar :)

Sitter här & äter frukost me Tilde och vad ser jag?!   Jo det snöar, flingorna faller så fint. Såg verkligen fram emot sommaren nu, men de e lika mysigt me lite snö :)
Igår kväll satt jag & Anna & Anna & drack The vid mitt köksbord, Sen fick vi för oss att vi skulle upp på donken en vända & sen bara kolla läget ute lite snabbt.. Lukas ställde upp & passa Tilde en vända (han satt ju ändå bara & spela dator) Och Tilde sov för klockan var nog närmare 00.00! Skulle hämta upp kära kusin en vända oxå..
Vart ju ingen "kort" vända utan de mesta hann hända. Poliskontroll mitt i natten. Vi fick stanna, men de va lugnt, fanns inte en droppe alkohol i oss, dessvärre hade ingen körkort heller! Tog evigheter innan vi fick åka. men dom va jätte trevliga poliserna :) Dom vinka in varenda bil som åkte förbi & stog på båda sidorna av vägen.
Vi stanna till utanför "lilla" (krogen) & skulle kika på lite folk, bara det att vi stängde av bilen men inte stereon! Så där vart vi ståendes utan batteri!! BRA LÄNGE!!! *asg* BATTERITORSK! Vi fick hjälp av nå killar till slut. TACK!
Vi hann då nätt & jämt till donken en stund före stängning, (dom stänger 03.00). Sen åkta vi hem allihopa, ååå vilken rörig kväll! massa skratt & flumm :)
Va hemma strax före 03.30! jag som trodde jag skulle va hemma på 1 timme!! Shit happens ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0