min träning = skit!

Ja nog rör jag på mig! så duktig ja va idag! så ni kan slå er i backen.. jag va på T O K A & träna step up & body combat & core.. men sen när jag fundera på att stanna på Pumpen så började ju jag fantisera om mat som vanligt!! Så det va bara att skynda sig hem! fixa lite mackor & sen slängde jag mig på chipspåsen! :(
och jag klagar på att jag bara går upp i vikt! Inte undra på då?!?
som förra veckan klämde jag i mig 2 * 200 grams Marabou choklad kakor på bara 2 dagar! sen massa annat skit! godis & Skit varje dag nu! Är så socker beroende så jag kan sätta mig och grina om jag inte får min dos av socker.. klämde i mig en näve vinigummi på väg till gymmet!! de e ju oxå mindre bra! :( Nån som har nå bra tips hur man ska göra för att bota detta????

Anna = en fet godisråtta!! *SNYFT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0