MAGSJUK! :(

Ja hur kul de det på en skala då?!! FY! BLÄ.. Har bara legat & slöat.. så öm i hela kroppen nu att man knappt kan röra sig! Usch första dygnet va riktigt hemskt.. fick inte behålla nånting.. så fort jag tog en klunk vatten kom det upp.. sprang på toa hela tiden.. FY!! image78
Men nu e jag på bättringsvägen iaf! :) ligger i soffan & bara vilar & ser lite tv.. med värdelös mottagning! SUCK! Snart börjar våra bästa år iaf.. inte sett ett avsnitt på länge nu.. men tror inte jag har missat så mkt ändå :)
Redan fått hem mina julkort!! Skicka in dom på framkallning.. Crimson.se  KAN REKOMMENDERA! dom e snabba & inte allt för dyra.. tog 2 dygn sen fick jag hem dom! SKITBRA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0