I feel great :)

Mår toppen nu :) Har aldrig vart så sjuk så kort tid.. bara 2 dar lixom.. nice=) Va & hälsa på Stina en snabbis idag.. Va skoj, första gången jag gjort det sen hon flytta! Skämms på mig själv!
Min kära Marlene vart mamma igår!! GRATTIS!!!
Lukas va så snäll så han kom hit direkt efter jobbet & stekte pannkakor åt mig :) GÖTT!!!
Sen till kvällstugg vart det Honungsgrilljerade kamben fran Ica  :) & Chips & dip.. SMASKENS! är ju så tom i magen så nu har jag verkligen ätit upp mig igen! hahhaha MAT E LIVET!.. Dags att börja ta tag i motionen oxå.. Ska nog försöka ta en lite promenix imorrn :)
Nu ska jag hitta på nån bra film & krypa ner...
SEE YA!
image79

Kommentarer
Postat av: Malin

åå gumman har du vart suuk:(skönt att du är frisk nu iaf!
ja d e klart vi måste! men ja åker ju hem i morgon. skiit liksom. Orka hem till stressen igen. vill stanna i skogen längre :P
men kommer nog snart igen.
annars vet du ju att du e välkommen till stockholm näääär du vill ;)

2007-12-28 @ 23:55:55
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0