HERE I COME:)

Wuhuu klockan e slagen.. jag måste va tokig.. haha mitt i natten.. men men.. Nu ska jag göra mig vacker
image47
I LOVE STOCKHOLM & NU KOMMER JAG! jag ska knäppa massa flummkort under min ensamma resa ner :) Skulle ha köpt mig en jourhavande kompis som hade kunnat följa :) godispåsen råka jag äta upp.. FAN FAN FAN.. men min picknic påse e kvar :) Tänkte äta en rullande frulle närmare 6 om jag inte hinner hungra ihjäl tills dess... :)
Plånboken e laddad (eller urladdad ska man väl säga :() haha bra att man smygit ner kreditkorten :) IKEA HERE I COME!!  Pärlan e tankad & jag är laddad.. hoppas jag inte glömt nå nu?!? äcsh shit happens :P
ARRIVEDERCI
CIAO
FARVÄL
TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ!
Nä nu pyser jag! GOD JUL PÅ ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: ^Malin

hej gorgeous!
skrev värsta långa meddelandet när ja satt på tåget men de gick inte o posta så ja gör ett nytt försök nu. :)
Hoppas du kom iväg till sthlm. ´Nu e jag hemma i mora
hihihi )
ja vi kan väl festa eller nå??? skulle va kul som fan. jag åker hem lör 29. så innan de för vi styra upp nå :) Carro barro får hänga på. ska prata me henne.måste köpa nåt å ha på mig också eftersom de enda jag fick me mej i packningen var julklappar.:P

GOD JUL DIN LILLA SNYGGING!!!!!!!! ) puss psuss

2007-12-23 @ 18:33:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

god jul =)

2007-12-24 @ 11:34:38
URL: http://therror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0