duschen!!

Nu ska jag äntligen orka duscha! har suttit i min soffa i snart 1.5 timme utan att duscha efter träningen! haha vart så seg! har bara suttit & proppat mig massa mat & choklad & kakor & glögg.. men nu äntligen så ska jag skutta in i duschen! ska bli så skönt!!! LOVELY!
kanske ska ta & måla tånaglarna oxå? hmm.. får se hur långt orken räcker.. hallå alla tråkiga människor vart är ni?!?? jag vill hitta på roliga skojiga saker! hör av er om ni vill leka! :D
see ya latex!
over and out!
Tack och hej leverpastej!image12
bara appropå att jag ska in i duschen så lägger jag in detta kort! *asg* knäppte det me min mobil i somras när Kungen & Silvia va här :)
nä nu ska jag flumma i duschen! hej då på riktigt nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe. jag brukar också va sådär sjukt seg!!! hoppas de går bra me träningen.
nu fortsätter idooool!!!!!!!!

2007-12-07 @ 20:18:32
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0