Crazy me :)

Idag har jag inte gjort allt för mkt.. Även då jag är LÅNGT ifrån klar med att handla julklapparna så känner jag ingen stress över det.. Va t.o.m ut på stan idag & skulle handla julklappar.. men såg att det va så mkt folk så jag gick & sola istället... Sen gick jag in i en mataffär & handla.. orkade aldrig in i nån annan affär... Tror inte jag har fattat att det är jul på måndag..
Mamma & Agne va hit idag vid halv tolv & hämta Tilde så åkte dom ner till Stockholm... Jag kommer efter imorrn.. Ellle nja jag åker i natt eller imorrn bitti.. Ska kliva upp vid 3 tänkte jag & åka senast kl 4!! Jag ska då va först på ikea när dom öppnar imorrn bitti :) Bara inte bestämt vilket Ikea jag ska in på?!? Sen får jag se om jag orkar in i City & trängas med hela storstan eller om jag nöjer mig med att springa runt vid globen.. mormor bor ju så nära globen man kan komma!! bara att gå ner för en liten backe & över en liten bro typ.. sen är man där.. :) Den ser så stor ut från hennes balkong.. Ska jag in i city så då blir det då tunnelbana iaf! Shit för att köra bil dit in!!
Jaja hur som helst så ska detta bli ett stort äventyr då jag aldrig kört bil själv till stockholm förr & nu åker jag helt ensam!! Men jag tror det kommer gå fin fint :) haha kan ju inte mer än att åka vilse lixom :P
Har bränt värsta fjortis skiva me massa gamla godingar från 90 talet så jag orkar vara vaken! ska ladda me massa goda mackor & läsk & godis! Ska packa ner en filt ifall nå händer me bilen & jag blir fast i detta kalla land!!
Höll på att frysa fötterna av mig idag! fast jag hade vinterskor! HATAR KYLAN!! :(
jaja Jag tar me min vän datorn! men jag tror icke att jag kommer få tag på nå internet därnere?! sånt märks.. Nu ska jag göra lite nytta & packa ner det sista! Har även vart så duktig att jag klätt granen idag! & dammsugit & tvättat golv :)
                              image45
Zandra kom ner me julklapp idag till Tilde :)
Jag fick min julklapp av Lukas :)
Nä fan no time!! ADIOS!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

god jul=) va gör du på nyår? puss

2007-12-22 @ 23:28:09
URL: http://therror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0