8 december

image13
Ett av alla tusen kort som knäpptes igår :) Va riktigt skojigt alltså :)
Sen idag pep klockan vid 8 tiden.. studsade ur sängen pigg & glad.. klädde på mig, åt en smörgås & borsta tänderna.. men inte håret eller nå sånt för det orkade jag inte! usch vilket trassel det va! haha.. så det åkte upp i en hästsvans!
Åkte på preem & tanka bilen full.. Bensinen kostade 10.69 så jag passa på.. Sen for vi mor Borlänge :)
Vart bjuden på Thai mat! åå vilket lass & fy vad GOTT det va! kyckling & massa grönsaker me massa curry & cocosmjölk.. va starlt & gott.. Va in på Dollar store.. där fick jag me min en noblesse :) sem redan är uppäten! haha
Sen in på kupolen & kika lite & handla lite... Sen trasak vi in på on off.. & vad fanns där då! Jo en Nokia som va så liten & sör & ROSA!! den låg i fyndlådan!! Pratade lite me en av expediterna om den.. den var ju redan nedsatt med ca 500 kr men jag lyckades pruta ner den ytterligare 100 kr!! haha JAG PRUTA PÅ ON OFF!! wow kände mig som en buisness woman!  wuhuu :)
  Pröva en fin liten korsett men jag vette fan va jag tyckte om den?!? Inga byglar ingenting! nä jag vill ha en riktig push up :)


    

Kommentarer
Postat av: Malin

ser lite julig ut :) söööööt!!!! synd att de inte va push up då :/

2007-12-09 @ 11:23:35
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Malin

de e den från H&M va? ja köpte den idag, me tillhörande string. 99 :- vilket fynd!

2007-12-12 @ 19:36:40
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0