Bryter snart ihop!

Nu är det mkt! Stress stress överallt! Svårt att vara alla till lags hela tiden, känns just nu som jag lever för alla andra. Det tar verkligen på krafterna!  Sover minimalt just nu! tandvärk & feber har man, höll på att bryta ihop på praktiken idag. fick lov att låsa in mig i badrummet & ta några djupa andetag & samla krafter.. Är lite svårt att gå runt & le & vara trevlig när man mår som man gör alltså!!



Trots allt så körde jag ett styrketräningspass iaf & nu mår jag nästan sämre... Sitter här hemma & fryser i mina raggsockor, aptiten är lika med noll, kan inte tugga & är inte sugen på något. Knappt ätit på 2 dagar.  Det bränner i kinderna, får extrema febertoppar!! hatar visdomständer är det enda jag kan säga just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0