Kl 03.44 mitt i natten...= pigg piggare piggast!


Är så less på dessa sömnproblem så jag kräks! Jag vill sova! men kan inte sova, tittar på klockan var 5:e minut & blir ännu mer stressad över att jag inte kan somna... Tilde kommer ju vakna inom de närmsta timmarna.. Men kan ju inte sova!
Jag har ju lagt mig i sängen flertal gånger, ligger & stirrar i taket & blir så himla rastlös & hittar alltid på nån ursäkt för att kliva upp!
Vet ju att jag kan få ut sömntabletter, för de har jag fått flera gånger men de e lite läskigt att äta dom.. Brukar du drömma de mest konstiga saker, & de e knappt att jag drömmer utan jag e typ vaken och upplever massa konstiga saker, som skäggiga rymdmänn mm, HAHA fan hur tokig man kan bli ja!

Ingen som har nå bra tips på hur man kan varva ner & sova på mer naturliga vägar??



Nej ska väl göra ett sista ryck till att försöka sova nu alltså! Annars satsar jag på att hoppa över denna natts sömn så kanske jag kan somna i tid imorrn istället,
JAJA

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gå ut och gå nån timme innan du ska sova :-) , annars är det bra att öppna ett fönster lite så det blir svalt. Ligger du och grubblar på saker du måste göra, försök att sluta tänka på dom. TEX disken osv, den blir inte mindre för att man oroar sig :-p . De är min tips :)

2010-01-23 @ 10:32:43
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Caroline

Gjorde den på strandkliniken (strandvägen/sthlm) ochjag stoppade faktiskt inte i någonting, dom va redan stora nog så jag lyfte dom :) Känns hur bra som helst.! Hur gick det med dina då? Blev det inte nå tjaffs med dom?

2010-01-23 @ 16:56:40
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Caroline

Trist för dej:(

2010-01-23 @ 18:33:43
URL: http://clearblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0