En trip till akuten!

Det är tydligen farligt att städa! Stopp i dammsugarröret så jag skulle slita isär det. Satte fötterna på munstycket & böjde mig & tog i sen fick jag isär röret me en JÄKLA kraft smällde upp ena stången rakt upp under hakan. PAAAAANG!
Sen fick jag ett jack & blodet börja rinna, sen såg vi att det va djupare än vi trodde, så for upp på akuten!!
Fick limma ihop såret, skulle dom sy skulle det bli fulare ärr sa dom.. Jäklar vad det sved då!! kändes som dom hade i nå frätande medel!!
Nej fy det här är inte min dag!



Öm är jag då ska jag tala om!
Vad här näst då?
Ska jag skära av mig fingrarna när jag tapetserar el?!

Kommentarer
Postat av: Madde

Stackare :(

2010-01-27 @ 08:09:13
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0